SALE! Zľavy na 20 000 produktov ZISTIŤ VIAC

Hľadať

3 populárne značky topánok, ktoré sú známe svojou dobročinnosťou

V tomto článku:

Topánky a slnečné okuliare pre chudobných, pomoc pre postihnutých prírodnými katastrofami alebo iniciatívy pre ochranu životného prostredia – to sú len niektoré aktivity, na ktorých sa dobročinne podieľajú známe značky topánok. Ste zvedaví, ako výrobcovia využívajú svoju obľúbenosť pre dobrú vec? V našom článku sa zaručene dozviete, ako a komu pomáhajú.

Produkty všetkých značiek spomínaných v našom článku nájdete aj v našom internetovom obchode v eobuv!

Čo sa týka značky, ktorá vyrába obľúbené espadrilky – dobročinná iniciatíva nie je v ich prípade len jednorazová akcia, ide skôr o model či filozofiu celého podnikania. Jej zakladateľ Blake Mycoskie počas svojej cesty po Argentíne v roku 2006 prišiel na výnimočný nápad založiť firmu, ktorá za každý predaný pár topánok ponúkne iný pár topánok deťom, ktoré to potrebujú. Tak sa zrodila filozofia „One for One”. Vďaka spolupráci Toms s humanitárnymi organizáciami, značka od začiatku svojej existencie posunula topánky približne 60 miliónom detí vo viac ako 70 krajinách sveta. V roku 2011 sa v ich ponuke objavili aj slnečné okuliare, kde pri predaji platí rovnaké pravidlo – jedny predané slnečné okuliare = jedny darované.

Len tak mimochodom – na našom blogu nájdete aj článok, v ktorom si môžete porovnať espadrilky s poltopánkami značky Toms.

Značku Keen môžete poznať vďaka trekingovým topánkam (a predovšetkým vďaka trekingovým sandálom), ale vedeli ste, že táto americká firma je známa aj vďaka tomu, že je súčasťou mnohých sociálnych aktivít? Všetko to začalo v roku 2004, keď sa tento výrobca topánok rozhodol obetovať 1 miliónov dolárov na reklamu, ktorá mala pomôcť obetiam tsunami v juhovýchodnej Ázii. O tri roky neskôr začali s programom Hybrid.Care, ktorý pomáha mimovládnym organizáciám pri ochrane životného prostredia. Kúpou topánok Keen prispievate okrem iného na ochranu a obnovu amerických riek alebo ochranu zásob čistej, pitnej vody.

Výrobca legendárnych outdoorových topánok má na svojom konte okrem iného aj pomoc spojenú s podporou ekologických organizácií. Pracovníci firmy Timberland sa zapájajú do aktivít lokálnych spoločností, čoho odrazom je napríklad spolupráca s rôznymi dobročinnými inštitúciami, výsledkom čoho je napríklad aj vysadenie 50 miliónov stromov v priebehu 5 rokov. Značka Timberland v bežnej prevádzke dbá na používanie technológií, hlavne pri výrobe topánok a oblečenia, ktoré sú šetrné k životnému prostrediu alebo fungujú podľa ideológie zero waste.

Originálny text článku bol preložený a prispôsobený pre potreby blogu eobuv.sk.
Pridajte sa k odberateľom newslettera a ...Využite zľavu 10€ na prvé nákupy!

Táto stránka používa súbory cookies pre poskytovanie služieb na najvyššej úrovni. Ďalšie používanie stránky znamená, že súhlasíte s ich používaním. viac informácií

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close