V tomto článku:
Ako vrátiť tovar v eobuv?
Bezplatné vrátenie tovaru je jednou z najväčších výhod nakupovania na eobuv. Môžete si objednať niekoľko rôznych párov topánok, pokojne si ich vyskúšať a následne si vybrať tie, ktoré vám najlepšie sadnú. Za vrátenie zvyšných modelov nezaplatíte ani cent! Okrem toho nemusíte stáť v rade na pošte. Všetko vybavíte z pohodlia domova. Presvedčte sa sami, aké jednoduché a rýchle je vrátenie tovaru v eobuv!
Určite uznáte, že topánky sa najlepšie skúšajú v pohodlí domova. Žiadny zhon a ďaleko od ruchu nákupného centra. Na eobuv vám nevznikajú žiadne dodatočné náklady – ani za odoslanie, ani za vrátenie. Pozrite sa na to ešte dnes!
Vrátenie tovaru v eobuv: sprievodca krok za krokom
Na eobuv.sk sa snažíme vychádzať v ústrety našim zákazníkom a ich potrebám. Pri objednávkach nad 39 eur pri platbe vopred a doručení prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD je doručenie zdarma. Objednajte si viac párov, aby ste mali z čoho vyberať. Najmä preto, že je často náročné rozhodnúť sa na základe fotografie, názorov a popisov.
Máte už svoje obľúbené položky a chceli by ste vrátiť ostatné modely? Nič zložité! Prečítajte si, ako vrátiť tovar na eobuv.sk krok za krokom!
Dôležité: zmena termínu vrátenia produktu
Od 04.04.2024 sa lehota na vrátenie produktov mení zo 100 dní na 30 dní. Ak bol produkt kúpený skôr ako 04.04.2024, môžete ho vrátiť do 100 dní od prijatia objednávky.
1. Krok: uveďte spôsob nákupu
- online – po prihlásení sa na účet eobuv.sk
- online – ako hosť (bez prihlásenia sa do svojho účtu)
- v kamennej predajni
NAKUPOVANIE S REGISTRÁCIOU
Ak ste uskutočnili nákup pomocou svojho individuálneho účtu na eobuv.sk, stačí sa prihlásiť, vybrať objednávku zo zoznamu na ľavej strane obrazovky a postupovať podľa ďalších pokynov. Celý proces vrátenia na eobuv.sk je jednoduchý a veľmi intuitívny. Je to len otázka niekoľkých minút!
NAKUPOVANIE BEZ REGISTRÁCIE
Ak ste si objednali produkty ako hosť, stačí mať pripravené číslo objednávky a e-mailovú adresu. Kliknite TU a pokračujte ako hosť. Nezabudnite, že číslo objednávky nájdete v e-maile potvrdzujúcom prijatie objednávky.
V KAMENNEJ PREDAJNI
Nakúpili ste v kamennej predaji eobuv.sk a chcete vrátiť produkty, ktoré vám nesedia? Nie je nič jednoduchšie! Odneste produkt/y do predajne a vezmite si so sebou doklad o kúpe.
2. Krok: dostupné spôsoby vrátenia
Vrátenie na eobuv.sk vám nespôsobí žiadne ťažkosti. Na výber jedného z dostupných spôsobov vrátenia stačí pár kliknutí. Chcete vedieť, ako vrátiť topánky zakúpené online (na webe alebo v aplikácii)? Prečítajte si nižšie uvedené pokyny:
Packeta
Po vyplnení formulára na vrátenie tovaru na internetovej stránke dostanete kód na vrátenie tovaru. Potom balík odneste na odberné miesto, ktoré si vyberiete.
Zobraziť zoznam odberných miest
DÔLEŽITÉ! Nezabudnite si vypýtať potvrdenie o odoslaní – to je jediný dôkaz o odoslaní vráteného tovaru.
Kuriér DPD
Po vyplnení formulára na vrátenie tovaru na internetovej stránke bude automaticky objednaný kuriér na adresu, ktorú ste uviedli. Po zásielku príde do 1-2 pracovných dní.
Kamenná predajňa
Produkty zakúpené v predajni môžete vrátiť iba v kamennej predajni. Môže to byť ľubovoľná predajňa.
Vezmite si so sebou doklad o kúpe (účtenku) a produkt odneste do kamennej predajne. Na mieste Vás personál požiada o vyplnenie formulára na vrátenie. Dôležité: Produkt musí byť v pôvodnom obale a musí mať všetky štítky.
POZOR!
Tovar, ktorý vraciate do predajne, musí byť v pôvodnom obale a musí mať všetky štítky.
Krok 3. Overenie zásielky a vrátenie peňazí
Overenie zásielky
Keď Váš produkt obdržíme, overíme, či sa zhoduje s Vami uvedenými informáciami o vrátení prostredníctvom online formulára. Po pozitívnom overení od nás dostanete potvrdenie prostredníctvom e-mailovej správy. Na overenie máme 14 dní od prijatia zásielky, no zvyčajne to trvá oveľa kratšie.
Vrátenie finacií
Finacie dostanete rovnakým spôsobom, akým ste zaplatili za objednávku:
- PayU/PayPal/kartou – vrátenie peňazí trvá zvyčajne do 1-3 dní od overenia
- platba na dobierku – finančné prostriedky Vám budú vrátené na bankový účet uvedený vo formulári pre vrátenie produktu do 14 dní od ukončenia overenia
Podrobnejšie informácie a ďalšie pokyny nájdete na https://www.eobuv.sk/vratenie
Vrátenie tovaru na eobuv: najčastejšie otázky
Otázky | Odpovede |
Dostal/a som poškodené topánky čo teraz? | V prvom rade sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu a uisťujeme Vás, že táto situácia nie je štandardná. Ak ste dostali tovar, ktorý má výrobné chyby, bol poškodený pri preprave, nesúhlasí rozmer, model, farba alebo nesúhlasí s Vašou objednávkou, odošlite nepoužitý tovar späť v čo najkratšom možnom čase avšak najneskôr do 30 dní. Vo formulári vrátenia označte, prosím, bod č 7. /Poškodené. V prípade že si tovar chcete ponechať poprosíme Vás o kontakt: KONTAKT |
Ako môžem vymeniť tovar? | Systém výmeny je realizovaný vo forme vrátenia produktu, vrátenia platby a následným vytvorením novej objednávky. Viac informácii nájdete na stránke: www.eobuv.sk/vratenie |
Tovar na vrátenie je možné odoslať v 30 dňovej lehote od doručenia objednávky. V prípade potreby vrátenia tovaru je potrebné vyplniť formulár vrátenia/výmeny a odoslať spolu s tovarom späť. Viac informácií ohľadom postupu nájdete na stránke: www.eobuv.sk/vratenie Pozor!!! Nepreberáme zásielky odoslané na dobierku a službou balík na poštu |
Viac otázok a odpovedí nájdete TU. Užite si nakupovanie a bezplatné vrátenie tovaru na eobuv.sk!
Originálny text článku pre potreby blogu eobuv.sk preložila a prispôsobila: Jana Kačurová